Maak kennis met de JASNO klantenservice

Onze klantenservice is het aanspreekpunt voor u als klant van onze raamdecoratie. Het team bestaat uit vier medewerkers, Mark, Esmee, Nicole en Niels , die allen een passie voor interieur en raamdecoratie hebben. Bent u benieuwd wat precies hun rol is binnen JASNO? Lees dan verder! 

Persoonlijk en professioneel

Ten eerste is de klantenservice natuurlijk elke werkdag bereikbaar voor al uw vragen en onduidelijkheden over onze shutters, blinds, folds en swings. Zij proberen u zo goed mogelijk te helpen, online en offline. Maar u kunt ook voor een hoop andere zaken terecht bij onze klantenservice. Voor het inplannen van een (digitaal) adviesgesprek of inmeetafspraak bijvoorbeeld. Plant u een adviesgesprek in onze showroom? Dan zijn zij ook degene die hier zorgen voor een goed, persoonlijk, eerlijk en professioneel advies tot in detail. Zij geven u graag een rondleiding door de JASNO showroom en hebben een antwoord op al uw vragen. Tevens kunnen zij na het adviesgesprek ter plekke een prijsopgave voor u maken indien de juiste afmetingen van de ramen bekend zijn.

'5*service! JASNO shutters heeft een fantastische service. Snel antwoord op een vraag en ook nog gratis wat onderdelen opsturen. Binnen een dag alles geregeld. Top!’

Online ondersteuning

Bent u niet in de gelegenheid om naar onze showroom te komen? Niet getreurd! Onze klantenservice heeft allerlei manieren om u toch te kunnen informeren. Zo kunt u bij hen een prijsopgave opvragen over de gewenste producten. Of vraag gratis de brochures of stalen van onze producten aan. Bent u benieuwd of er bij u in de buurt een mogelijkheid voor het bekijken van JASNO producten is? Onze klantenservice weet precies bij wie u terecht kan voor het juiste advies. Tot slot behandelen zij de klachten die binnenkomen en zorgen ervoor dat deze zo goed en snel mogelijk opgelost worden. U kunt de klantenservice natuurlijk ook benaderen als u uw enthousiasme over JASNO wil laten blijken of misschien iemand in het specifiek wil bedanken voor de hulp die zij geboden hebben.

‘Goede ervaring met de customer service afdeling van JASNO. Zij reageren snel op je vragen en hebben kennis van zaken. Coulante behandeling en servicegericht.’

Producten besteld? Klantenservice blijft met u in contact!

Wanneer u de offerte hebt goedgekeurd en de producten zijn besteld, blijft onze klantenservice met u in contact. Zij geven namelijk een seintje op het moment dat uw raamdecoratie binnen is. Vervolgens plant de klantenservice samen met u en de monteur een montage afspraak. Zijn uw producten vertraagd? Ook dan krijgt u een seintje van de klantenservice zodat u op de hoogte bent van de ontwikkelingen. En zelfs jaren na uw aankoop, helpt de klantenservice u bij eventuele problemen.

Een heleboel taken dus die onder deze afdeling vallen en de afdeling die het meest in contact is met u als klant. De klantenservice staat elke werkdag van 8.30 uur tot 17.00 uur voor u klaar. Ze zijn bereikbaar via mail, telefoon of whatsapp!